Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

Κεράσι


Τα κεράσια περιέχουν πολλές βιταμίνες (κυρίως  βιταμίνη C) και σημαντικά μέταλλα για τη διατροφή μας, όπως το χρώμιο και τον χαλκό.  Χωνευτικά και διουρητικά, έχουν ισχυρές αντισηπτικές ιδιότητες. Έρευνες λένε ότι καλμάρουν τα νεύρα και πιθανώς αυξάνουν τη ψυχραιμία, την αυτοσυγκέντρωση και ελαττώνουν το άγχος.  Θεωρούνται ευεργετικά για τις αρθρίτιδες, δυσεντερία και προβλήματα με πέτρες στα νεφρά ή τη χολή. Οι διατροφολόγοι συστήνουν να τα τρώμε μόνα τους και να μη τα συνοδεύουμε με άλλες τροφές.  Το αφέψημα από αγριοκέρασο είναι πλούσια πηγή βιταμινών C και P.  Η βιταμίνη Ρ είναι ομάδα από 8 ουσίες (8 βιοφλαβονοειδή με πιο γνωστές την εσπεριδίνη και τη ρουτίνη), που ενισχύουν τη δράση της βιταμίνης C και τη προστατεύουν από την οξείδωση.
Θρεπτικά συστατικά στα 100 γρ. κεράσια: Πρωτεϊνες 1,3 γρ., Υδατάνθρακες 17,4 γρ., Λίπος 0,3 γρ., θερμίδες 77,5 (1 κεράσι=5,4 θερμίδες), φυτικές ίνες...

Ποτό του βουνού
Συμβάλει το ποτό στη καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, στη κυκλοφορία του αίματος και έχει ήπια βακτηριοστατική δράση.... επίσης βοηθά την υγεία των τριχοειδών αγγείων, αυξάνει την αντίσταση των τοιχωμάτων του.
Υλικά για μια μερίδα: 15 κεράσια, 1 ροδάκινο,  1 αχλάδι
Πλύνετε τα φρούτα καλά και καθαρίστε το ροδάκινο και αχλάδι, αφαιρέστε τη φλούδα τους και όλα τα κουκούτσια. Ρίξτε όλα τα φρούτα στον αποχυμωτή.  Βάλτε το χυμό στο ποτήρι και πιείτε τον αμέσως μέσα στα επόμενα 5 λεπτά.