Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

Νέο κατάστημα FRESH LINE στο Χόνγκ Κόνγκ



Τον Δεκέμβρη άνοιξε το νέο κατάστημα της ελληνικής εταιρείας Fresh Line με φυτικά καλλυντικά στο Hong Kong στο World Trade Center και άλλα 3 καταστήματα παράλληλα, ενώ πρόκειται να ξεκινήσουν κι άλλα στην Ασία, συνολικά 11 μέχρι τον Σεπτέμβριο 2013. Είναι τόσο σημαντικό να ακούμε τέτοια νέα, όταν η χώρα μας περνάει μια από τις δυσκολότερες οικονομικές συγκυρίες.  Η Mάϋρα Βαγιωνή – Στασινοπούλου, ιδιοκτήτρια μαζί με τις δύο αξιαγάπητες κόρες της, Ναταλί και Πάολα, συνεχίζουν μια ιστορία που έχει τις μακρινές ρίζες στην κουζίνα της προγιαγιάς τους... μυστικές συνταγές ομορφιάς μεταδίδονται από εγγονή σε εγγονή. 
Στιγμιότυπο από την εκδήλωση στο Χόνγκ Κόνγκ
Η Fresh Line άρχισε το 1992 ως μια μικρή εταιρεία καλλυντικών, που χρησιμοποιούσε φυσικά φρέσκα υλικά, όπως τα φρούτα-βότανα,  με μοναδικά εφόδια την καλλυντική κουζινική παράδοση από τη Ζάκυνθο, πενιχρά κεφάλαια, αλλά με πείσμα, πίστη και επιμονή. Το 2004 η FreshLine κάνει το πρώτο της βήμα στο εξωτερικό με το κατάστημα στο Chelsea του Λονδίνου. Αγνά φυσικά καλλυντικά με βότανα, βούτυρα, ανθόνερα, αιθέρια έλαια.. Τις έχω γνωρίσει και τις τρεις από κοντά και είναι πραγματικά οι θετικοί δραστήριοι άνθρωποι, που θα κατάφερναν να δημιουργήσουν ένα παγκόσμιο δίκτυο καταστημάτων από ένα μικρό κατάστημα αρχικά στο Χαλάνδρι. Στη Ζάκυνθο, τον περασμένο αιώνα, στις οικογενειακές εγκαταστάσεις σαπωνοποιίας τίθενται οι βάσεις και αξιοποιούνται για πρώτη φορά, εκλεκτά βότανα και σπάνια φυτά της ελληνικής γης με αρωματικές, αλλά και θεραπευτικές ιδιότητες σε συνταγές.  
Εκεί η Μάϋρα Βαγιωνή –Στασινοπούλου μαγεύεται από τα φυσικά καλλυντικά και μεταδίδει την αγάπη της στα παιδιά της... και μαζί τους σε όλον τον κόσμο. Σήμερα η Fresh Line διαθέτει στην Ελλάδα 40 καταστήματα και πάνω από  125 σημεία πώλησης σε διάφορες χώρες του κόσμου, όπως Ρωσία, Γερμανία, Τουρκία... Χρησιμοποιούν συστατικά, που επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια όσον αφορά την προέλευσή τους και την αποτελεσματικότητά τους.  Τα καλλυντικά χειροποίητα, δεν περιέχουν πετροχημικά, ενοχοποιημένα συντηρητικά, συνθετικά μαλακτικά και παράγωγα ζωικής προέλευσης. Με αγάπη για το περιβάλλον δεν αγοράζουν πρώτες ύλες, που δοκιμάστηκαν σε ζώα και χρησιμοποιούν συσκευασίες, που ανακυκλώνονται.

Το Hong Kong, όπως δήλωσαν, επελέγη ως o σημαντικότερος σταθμός για την είσοδο των προϊόντων Fresh Line στις αγορές της Ασίας, καθώς στατιστικά του 2011 αναφέρουν ότι το Hong Kong υποδέχθηκε 42 εκατομμύρια επισκέπτες από όλο τον κόσμο, εκ των οποίων το 67% από την Hπειρωτική Κίνα. Σύμφωνα με το Συμβούλιο Τουρισμού του Hong Kong, τα καλλυντικά αποτελούν κορυφαία αγορά προτίμησης του 80% των τουριστών της Ηπειρωτικής Κίνας. Γι’αυτό αναμένουν ότι η δραστηριοποίηση της εταιρίας εκεί θα διαδραματίσει πρωταρχικό ρόλο. Βασικό συστατικό επιτυχίας της εταιρίας στη συνεχή επέκτασή της και πόλος έλξης για νέες συνεργασίες είναι η μοναδική φιλοσοφία ανάπτυξης των προϊόντων της, που βασίζεται στην αρχαία ελληνική βοτανολογία και αρωματοθεραπεία, καθώς και σε μυστικές οικογενειακές συνταγές ομορφιάς.